طراحی داخلی دفتر کار - دفتر Hootsuite



مترجم: حامد رضایی
طراحی داخلی دفتر کار شرکت Hootsuite که در شهر ونکور کانادا قرار دارد، توسط گروه طراحی داخلی SSDG Interiors انجام شده است. Hootsuite، همانطور که می دانید، یک برنامه برای مدیریت شبکه های اجتماعی است که در سال 2009 بنیان گذاری شد و در سال 2014 به دلیل رشد روز افزون Hootsuite و محبوبیت آن نزد کاربران، مدیران ان تصمیم به گردهم آوردن پرسن 300 نفری این برنامه زیر یک سقف گرفتند چرا که قبلا بصورت جدا از هم و در آفیس های کوچک فعالیت می کردند. طراحی داخلی دفتر جدید این شرکت در ونکور کانادا به گروه طراحی داخلی SSDG Interiors سپرده شد. برای بررسی طراحی یک دفتر کار با بک گراند IT با آرل همراه باشید.

در گذشته در وب سایت آرل، طراحی داخلی دفاتر شرکت های بزرگ IT دنیا نظیر طراحی داخلی دفتر گوگل، دفتر بی بی سی، سیسکو و ... را در وب سایت آرل مورد بررسی قرار دادیم.
همانطور که اشاره شد، پس از زیاد شدن تعداد پرسنل Hootsuite مدیران تصمیم به انتخاب یک دفتر بزرگ تر گرفتند تا بتوانند تمام پزسنل را زیر یک سقف گرد هم جمع نمایند. ساختمان سابق پلیس ونکور، جایی بود که تبدیل به دفتر جدید Hootsuite شد. مدیران Hootsuite از طراحان شرکت SSGD خواستند تا مقر سابق پلیس را به دفتری کاری پیشرفته و تکنولوژیکی تبدیل نمایند که بیانگر شخصیت Hootsuite باشد. خروجی SSGD را در زیر با هم مشاهده خواهیم کرد.












برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید.




تحرییه معماری آرل
مترجم: حامد رضایی
منبع: CONTEMPORIST

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-1748.html