طراحی رستورانی مدرن توسط معماران بزرگ



رستوران جدید کپنهاگ به تازگی درهای خود را باز کرده است و از مهمانان بین المللی در یک فضای زنده با الهام از فرهنگ و میراث اسکاندیناوی استقبال می کند.این رستوران نشان می دهد که چگونه طراحی مدرن می تواند محیط رستوران را به فضای گرم و آرامش بخش تبدیل کرد. طراحی رستوران توسط معماران جوناس ( از گروه هرتز) ، جاکوب لانگ (از گروه بیگ) و لارس لارسن (از کیلو) صورت گرفته تا رستوران خیره کننده و جذابی را در کپنهاگ خلق کنند. لاما نام انتخابی این رستوران است که از مخلوط عجیب و غریب از عناصر و میراث فرهنگی منطقه است. همراه آرل باشید...



سر تا سر رستوران با کاشی های زیبای صنایع سیمان مکزیک در کنار مبلمان تیره و دیوارهای زنده تزئین شده است. بنا به گفته جاکوب لانگ "از نقطه نظر معماری من فکر میکنم ما یک تغییر و تحول قابل توجهی را ایجاد کرده ایم و ایده اصلی از ادغام فرهنگ سنتی و بومی آمریکای لاتین با فضای عمومی معاصر کپنهاگ است."



رستوران لاما یکی از اولین رستوان های منطقه است که به منظور ارائه سرویس با طعم قاره آمریکای جنوبی است. در منو رستوران عبارت " باید سعی کنید" به چشم می خورد و با الهام از پرو ، آرژانتین ، شیلی ،اکوادور ، مکزیک ، اروگوئه لیست کامل می شود. زمانی که وارد این رستوران می شوید تا یک شام رمانتیک را داشته باشید تحت طلسم جاودیی رایحه ، بافت و رنگ قرار خواهید گرفت، وقتی آن را برای دیگران بازگو می کنید انگار خود را خواب دیده اید.




















تحریریه معماری آرل
مترجم : مسعود فلاح
منبع : http://freshome.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-1738.html