طراحی داخلی مینیمالیستی، سه طرح از گروه معماری KUOO




طراحی داخلی مینیمالیستی، ایده ای است که این دوره، در بین طراحان بسیار محبوب است. در این پست قصد بررسی سه نمونه طراحی داخلی آپارتمان که طراحی و اجرای آن توسط گروه معماری لهستانی KUOO انجام شده است خواهیم پرداخت. بررسی این سبک از معماری، به دلیل سادگی، زیبایی و سازگاری بیشتر با زندگی مدرن امروزی در دستور کار گروه معماران آرل قرار دارد. برای بررسی این سه طراحی داخلی به سبک مینیمالیستی با آرل همراه باشید.

نخستین طرحی که مورد بررسی قرار می گیرد، طراحی داخلی یک آپارتمان 105 متری هلندی است. در این طرح، دیواره های آپارتمان به رنگ سفید است و در قسمت هایی برای بولد (پر رنگ تر کردن آن قسمت) کردن، از رنگ مشکی برای دیواره ها استفاده شده است. در بخش آشپزخانه، از رنگ مشکی برای دیواره ها و میز ناهارخوری استفاده شده است.





























دومین طرح مورد بررسی طراحی داخلی آپارتمان 110 متری است. پالت رنگی مورد استفاده در این طراحی بسیار شبیه پالت رنگی طرح بالا است. اما طرح این دو آپارتمان کاملا متفاوت است.














و اما طرح سوم که یک آپارتمان 170 متر مربعی است، به طور کلی پالت رنگ مورد استفاده در طرح و خود طرح تغییرات عمده ای داشته اند. دیوارپوش های چوبی، جایگزین رنگ سیاه در طرح های قبلی شده اند. اکثر دیوارها به رنگ سفید هستند و در فضای آشپزخانه، میز ناهارخوری به رنگ سفید است. کل فضا توسط یک دیواره ی شیشه ای به دوقسمت تقسیم شده است.





















تحریریه معماری آرل
مترجم: حامد رضایی
منبع: Home-Designomg

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-1631.html