طراحی داخلی مدرن و مینیمال، آپارتمانی برای زندگی




مترجم: حامد رضایی
طراحی داخلی آپارتمان به سبک مدرن و البته مینیمال، سبکی است که استودیوی طراحی 1408، برای طراحی داخلی این آپارتمان در پیش گرفته است. هنگامی که با مشکل کمی فضا در محیط روبرو هستیم، اغلب سبک مینیمال به عنوان سبک طراحی مورد استفاده قرار می گیرد. این سبک از طراحی، محیط را خلوت، باز و تمیز نگه می دارد و از هرگونه شلوغی و استرس دور می کند. بنابراین برای محیط های کوچک، کاملا جوابگو است. یکی دیگر از نکات در سبک مینیمال که آن را مناسب محیط های کوچک می کند، این است که در این سبک، فضا تنها با عناصر لازم و کلیدی اشغال می شود و از حضور عناصر غیر کلیدی خود داری می گردد. برای بررسی تخصصی تر سبک مینیمال و تلفیق آن با سبک مدرن و طراحی این آپارتمان بر این اساس، با آرل همراه باشید.
وجود یک مبلمان جالب با پالت رنگی خنثی، به طور واقعی معنای یک فضای مدرن و مینیمال می باشد. این طراحی، توسط استودیوی طراحی 1408 به خوبی انجام شده است.
طراحی این آپارتمان، برای هر کسی که می خواهد خانه ای تمیز، مدرن و تازه داشته باشد، ایده آل است. وجود خطوط مستقیم در این طراحی به همراه پارکتی از جنس هارد وود، ایده آل های یک طراحی مینیمال را برای این آپارتمان حفظ می کنند.

















تحریریه معماری آرل
مترجم: حامد رضایی
منبع: home-designing.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-1615.html