معماری ویلای بزرگ Casta P - سائوپائولو




معماری و طراحی داخلی این ویلا، توسط گروه معماری Marcio Kogan’s Studio MK27 در شهر سائوپائولو کشور برزیل انجام شده است. Casta P مانند یک بازی پازل است. چرخش سه حجم مکعبی حول یک محور مرکزی، نه تنها یک طرح خاص و پویا بوجود آورده است، بلکه یک دید بصری متفاوت، میان فضای پر و خالی و همینطور میان فضای خصوصی و نیمه خصوصی این ویلا بوجود آورده است. همچنین چشم انداز بوجود آمده از هر کدام از این حجم ها، بسیار زیباست. با آرل همراه باشید.
این ویلا در کنار رودخانه ی Pinheiros در منطقه اصلی شهر سائوپائلو قرار دارد. موقعت جغرافیایی این ویلا در سبک طراحی آن تاثیر بسزایی داشته است. این منطقه پوشیده از خانه های ویلایی بزرگ و خانه باغ های زیبا و تجملاتی است.
این ویلا در سه طبقه طراحی شده است. در طبقه ی همکف، باغ ، تراس با شومینه و باربیکیو، خانه تئاتر، ناهار خوری و اتاق نشیمن ، حمام ، آشپزخانه ، اتاق خواب، دفتر و اتاق خانواده. در طبقه ی زیر زمین: یک گاراژ ، اتاق لباسشویی ، اتاق ابزار و سالن ورزشی قرار دارد. در طبقه ی بالا نیز اطاق خواب و سرویس ها قرار دارند.
نمای ساختمان، تقریبا با شیشه پوشانیده شده است و برای تمام طبقات چشم اندازهایی خاصی در نظر گرفته شده است. یک چشم انداز به فضای درونی ویلا شامل باغ و استخر و یک چشم انداز به فضای شهر.





















برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید.





تحریریه معماری آرل
منبع: CONTEMPORIST

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-1566.html