طراحی ویلایی در دل کویر که شما رو مجذوب خود خواهد کرد

تحریریه معماری آرل
معماری و طراحی متفاوت ویلا Doolittle نمونه ای مناسب از معماری مدرن و خلاقانه است که با مفهوم ارگانیک و هماهنگ شدن با طبیعت توسط معمار Kendrick Bangs Kellogg طراحی و اجرا شده است. خانه از بتن ، فولاد ، شیشه و مس ساخته شده که کاملا یکپارچه با چشم انداز صخره ای اطراف خود است. همراه آرل باشید...
پوشش خارجی مقاوم و سخت به صحرا کشیده کاملا متفاوت با طراحی و دکوراسیون داخلی گرم و منحصر بفرد ویلا است. فرم های بکار رفته در ساختار و معماری ویلا ویژگی های برجسته معماری ارگانیت را به خوبی نشان می دهد.


جالب است که بدانید، ساختمان در دهه 1980 میلادی طراحی و اجرا شده، و معمارانی که از نزدیک ویلا را مشاهده کرده اند، در سخنان خود بیان می کنند "من نمی توانم باور داشته باشم که واقعاً چنین چیزی رادیکال و زیبا ساخته شده است". طراحی داخلی با تمام جزئیات و ظرافت و به مدت 20 سال طول کشیده تا با اتمام برسد.
همان طور در طراحی نما مشاهده می کنید، سقف های منحنی و کرو بصورت شکسته با زمین ارتباط برقرار می کنند، و خود را در دل کوه صخره جایی می دهد. نور طبیعی از طریق سقف وارد محیط داخلی می شود.
حمام ویلا در پشت ویلا قرار دارد که با نمای ابشار مواجه است که حس درون و بیرون را یکی می کند. 

معمار Kendrick Bangs Kellogg علاقه زیادی به طبیعت دارد و بیشتر آثار او مانند نیلوفر آبی، عنکبوت و حتی پیاز می باشد که اصولا در لندسکیپ فضا پهن می شوند.
تیم تحریریه آرل هم در سال 92 وقتی برای اولین بار ویلا Doolittle را مشاهده می کرد، از زیبایی و طراحی داخلی آن هیجان زده شده بودیم، و به همین امروز دیدیم که می توان این پروژه رو مشاهده کرد و از آن مجدد باهم لذت ببریم.
ویدیویی که در زیر مشاهده خواهید کرد زیبایی و طراحی مدرن ویلا را به نمایش می گذارد. 




تحریریه معماری آرل



لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-1437.html