خانه نو مبارک - قسمت سوم




قسمت سوم برنامه خانه نو مبارک ، پنج شنبه شب 8 اسفند ماه سال 92 به مدت 30 دقیقه از شبکه دوم سیما قبل از خبر 20:30 پخش شد و مجری برنامه حسین رفیعی به همراه احسان اسعدی ( مدیر عامل گروه معماران آرل) و سید حامد رستاق (سرپرست تیم اجرایی) به اجرای این برنامه پرداختند. همان طور که قبلا در آرل ذکر شد، این برنامه به بررسی علم طراحی داخلی و آموزش این علم به مخاطبین ایرانی می پردازد. برنامه خانه نو مبارک اولین برنامه ایست که از رسانه ملی در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی پخش می شود. این برنامه توسط گروه اجتماعی شبکه دوم سیما با همکاری گروه معماران آرل تولید شده است.

برای مشاهده گالری قسمت سوم برنامه خانه نو مبارک به همراه طرح ارائه شده ، همراه آرل مشاهده کنید.


بنا به گفته مشاور و معمار احسان اسعدی " ما با کمترین تغییرات به همراه خود کارفرما اتودهایی برای طراحی داخلی فضا زدیم و رنگ دیوارهای خانه را با توجه به سلیقه کارفرما تغییر دادیم و با ترکیب حرکت هایی در فضا ، حجمی در آن ایجاد کردیم. همیشه تغییرات به سمت رضایمندی کارفرما جهت می گیرد تا امید به زندگی و حس لذت بردن از فضا را درخانه خود تجربه کند.
مهندس اسعدی ادامه دادند : "محیط پیرامون کیفیت زندگی ما را تعیین می کند" یعنی ما وقتی در فضای که شاید مثل یک مسافرخانه سه ستاره یا جایی که از نظر ما تمام شرایطی که لازم داریم تامین باشد زندگی می کنیم، بهر حال کیفیت کارهایی که در طول روز انجام می دهیم متفاوت خواهد بود. در نتیجه با بالا بردن کیفیت فضا (کیفیت بصری فضا) ، کیفیت و کارایی زندگی افرادی که در آن فضا هستند افزایش خواهد یافت.




دانلود تیتراژ برنامه خانه نو مبارک


نظر شما همراهان در مورد اجرای گروه معماران آرل چیست؟


منبع : گروه معماران آرل ، خانه نو مبارک


لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-1435.html