طراحی ماکرو برای آینده





کشف الگوهای ملموس و پیش بینی آینده همیشه برای انسان امری جذاب و مفید بوده است. با نقشه برداری از جنبش های آسمانی و پیش بینی هواشناسی درک بهتری در ما از اطراف ایجاد می کند. هدف از اجرا و طرح این پروژه آوردن پیش بینی به سطح شخصی است.

این پروژه خلاق برای را می توان از منزل بررسی کرد ، بخش اول یک برنامه است که با پردازش دادهای دیجیتال فرد و دایره اجتماعی آن می تواند بصورت هوشمندانه و با الگوهای منطقی نتایج از آینده را برای فرد پیشنهاد دهد و در بخش دوم تعامل فرد با وسیله است که با استفاده رابطهای بصری بر روی سطوح مختلف مانند ساعت مچی یا یک پروژکتور دستکاپ امکان پذیر باشد.




می توان الگوریتم های تجزیه و تحلیل پیچیده را به طیف گسترده ای از شرایط و حالت های مختلف در زندگی شخصی گسترش داد بطوری که تمایل به دانستن نوسانات دقیق در خصوصیات خلقی و جسمی دوست خود داشته باشید.(-:

برای اینکه ایده به اجرای شدن نزدیک باشد می توانیم این گونه تصور کنیم که زمانی که وسیله بر روی دست شخص است با گرفتن اطاعات نظیر فشار خون ، نبض ، دما بدن و غیره بروی دادهای دریافتی پردازشی صورت بگیرد و اطلاعاتی در جهت سلامتی و نوع رفتارش در اختیار فرد قرار دهد و در صورت تمایل آن را در محیط اجتماعی خود به اشتراک بگذارد.







منبع : معماری آرل ، http://www.yankodesign.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-1397.html