نوسازی پلازای Valperga Galleani


نوسازی و بازسازی پلازای Valperga Galleani توسط گروه Number 6 یکی از بهترین نمایندگی های نجات بخش آثار معماری است. در بهسازی این اثر احترام به فرهنگی، ظرافت و زیبایی و استفاده مناسب از فن آوری رعایت شده است. ترمیم و توسعه ساختمان توسط مهندس ساختمانی صورت گرفته و به طور چشمگیری، ویژه گی های مهم تاریخی و معماری این بنا را که در قرن گذشته از دست داده بود، احیا کرده است. هدف اصلی از نوسازی این مجموعه، احیای مجتمع های مسکونی مربوط به قرون گذشته بوده است تا بدون نخریب چنین بناهایی بتوانند هزینه ای حساب شده از چنین فضاهایی بهره کامل را برد.




در بهسازی این مجتمع مسکونی، یکی از اهداف باز کردن فضای خصوصی با ایجاد یک حیاط و تزئین آن با اشیا هنری مانند: نور، گیاهان و گل می باشد. بازسازی تمام 36 واحد آپارتمانی، بر اساس طرح موجود از قبل به وجود آمده اند، و جهت به حداقل رساندن تأثیر منفی بر محیط زیست به وجود آمده است. بنابراین با کمک از نهادهای میراث فرهنگی و محیط زیست، بدون فراموش کردن دیدگاه ها و معماری گذشته، ارزش نوسازی و بازسازی را نسبت به تخریب و ساخت و ساز دوباره به نمایش گذاشته ایم.
 

مسأله ای که در کشور ما، در کمترین درجه اهمیت قرار گرفته و با سخت کوشی و نفوذ تعدادی محدود از افراد در دست انجام شدن می باشد.
 















تحریریه گروه معماری آرل


لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-1322.html