طراحی داخلی "خانه رونالد" توسط زاها حدید و دیگر معماران





خانه رونالد مک دونالد یک موسسه خیره است به کودکان بیمارانی که تحت درمان دور از خانه هستند، خدمات و اقامتگاه به بیماران و همراهان ارائه می دهد تا کودکان در کنار پدر و مادر خود آرامش بیشتر داشته باشند و روند بهبودی بیماری سریع تر صورت گیرد. 11 معمار در طراحی سوئیت ها و فضاهای داخلی این مجتمع مسکونی مشارکت کرده اند که زاها حدید و GRAFT جز این معماران هستند. این موسسه خیره در شهر هامبورگ آلمان، محل بیمارستان کودکان altona ساخته خواهد شد.
همراه آرل باشید تا طراحی های ارائه شده توسط این معماران را مشاهده کنید.



زاها حدید امکانات و نیازهای بلند مدت یک خانواده را در فضای 25 متر مربع به خوبی ایجاد کرده است. طراحی زاها حدید از دو نیمه (پوسته) تشکیل شده است ، یکی چوبی که پایین فضا را در برگرفته است و دیگری استفاده از رنگ سفید در نمیه بالای فضاست، طراحی او از نگاه دریایی و احساسی که منطقه زندگی دارد، الهام گرفته شده است.
همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، دو کپسول افقی و موج دار در حدود 1.2 متر ، با یک نوار نور غیر مستقیم ، روشنایی محیط تامین می شود.



پوسته های چوبی به شکل پارکت کف ساخته شده است و مبلمان شامل یک تخت شناور و مبلمانی برای پذیرایی است و ترانس که به خارج چشم اندازی زیبایی خواهد داشت.





gautrand manuelle تصور یک آپارتمان است، بسیار شبیه به کابین در جنگل پر از ویژگی های چوب در کف، دیوار و سقف با ظرافتهای خاص. مفهوم پشت این طرح جمع آوری عوامل مختلف مدولار شبیه تراس، که یک سری از مبلمان میز، صندلی، قفسه، طبقه و غیره را ایجاد کند.





'دشت' یا اتاق های مشترک متصل (آشپزخانه، بازی و یا اتاق نشیمن)، تشکیل یک فضای باز بزرگتر برای تعامل و برخورد اجتماعی را می دهد. این قسمت از خانه توسط معمار GRAFT طراحی شده است.







estudio.entresitio در طراحی یک آپارتمان قابل انعطاف با تامین نیازهای مختلف ساکنان است و پیشنهاد خود را با یک فضای خنثی و گرم و نرم که بر پاکیزگی، بافت و نور تاکید می کند ارائه داده است.
 
 
architecten LOW واحدهای خود را به اتاق های متعدد سازمان داده است، به طوری که مانند یک خانه با حمام، اتاق خواب، اتاق نشیمن، سالن، استودیو و غیره احساس شود و فضاها توسط دیوارها چوبی با ساختار خاص متصل شده اند.
با فرش منطقه بازی تعریف شده است و نصب آینه ها در ارتفاع بیشتر، و یک ورق پلی کربنات حفظ حریم خصوصی بین مناطق را تضمین می کند.



معماران barcode architects ، اتاق هتل معمولی با امکانات مورد نیاز خانواده را ارائه داده اند ، که مفهوم طرح آنها بر تضاد نور و تاریکی، قدیمی و جدید، جلا و حکاکی تاکید دارد.




طراحان appia contract سعی داشته اند از حداکثر استفاده از فضا را داشته باشند که شامل حمام بزرگ ، قفسه بندی ، آینه بزرگ به همراه صندلی راحت است. نور چراغ ها ئ یکپارچه فضای بصری زیبایی را ایجاد کرده است و نور در سقف متشکل از الیاف اکریلیک تصویر از آسمان شب زمستان روشن همراه آرامش را ایجاد می کند.




طراحان brandherm + krumrey ، لانه ای برای خواب را ارائه داده اند.






آپارتمان ارائه شده توسط معماران RAISERLOPES



آپارتمان ارائه شده توسط معماران sara spiro





آپارتمان ارائه شده توسط معماران hollein & partners




آپارتمان ارائه شده توسط معماران embaixad


منبع : آرل
http://www.designboom.com/architecture/zaha-hadid-among-architects-to-design-interior-of-ronald-mcdonald-house-in-hamburg-altona-01-23-2014

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-1299.html