5 خبر محبوب آرل


غرفه نمایشگاهی اکسپو امارات توسط نورمن فاستر + شرکا



سیزده کشور، قرارداد حضور در اکسپو میلان 2015 را امضا کردند. پس از سوئیس و آلمان؛ اولین کشورهایی که قرارداد اکسپو میلان را امضا کردند، اکنون 13 کشور دیگر، با حضور در دومین جلسه‌ی شرکت‌کنندگان بین‌المللی اکسپو میلان، قرارداد را امضا کردند و بله‌ی نهایی را به برگزارکننده‌ی نمایشگاه جهانی میلان گفتند. یکی از این کشورها امارات متحده عربی است که غرفه اکسپو میلان 2015 آنها توسط نورمن فاستر + شرکا طراحی شده است. همراه آرل باشید تا غرفه نورمن فاستر را مشاهده کنید.


نمایشگر سه بعدی چهره در المپیک زمستانی 2014



المپیک زمستانی سال 2014 در شهر سوچی برگزار خواهد شد که توسط نمایشگر سه بعدی megafon تماشگرانی سرتاسر جهان را شگفته زده خواهد کرد.
نمایشگر megafon را معمار آصف خان با تکنولوژی جدیدی که توسط iart توسعه یافته ، طراحی کرده است ، اسن نمایشگر از چهره تماشگران فیلم برداری کرده و تصاویر آنها بصورت سه بعدی در نمایشگر megafon به تصویر خواهد کشید.


طراحی دفتر کار SHUN*SHOKU



این طراحی زیبا و منحصر بفرد توسط Kengo Kuma انجام شده استو این دفتر در شهر کیوتو ژاپن قرار دارد و دفتر راهنمای رستوران می باشد. برای مشاهده ی عکسهای بیشتر از طراحی این دفتر کار با آرل همراه باشید.


نورمن فاستر و طرح جدید او برای نجات حاشیه لندن



فاستر و شرکا از طرحی که با تغییر راه آهن لندن درون بزرگراه های دوچرخه سواری جهت گیری شده، پرده برداری کردند. این طرح پیشنهادی محتمل با کمک شرکت منظر" اکستریور دیزاین" و مشاوران حمل و نقل "سینتاکس اسپیس" طراحی شده، و بیش از شش میلیون محل مسکونی را پوشش می دهد. یک شبکه مرتفع از مسیرهای دوچرخه رو در بالای خطوط راه آهن موجود لندن. البته اگر تصویب شود.نورمن فاستر بر این باور است :که پروژه ی"اسکای سایکل" روشی جانبی در یافتن فضا در شهری متراکم می باشد. او هم یک دوچرخه سوار حرفه ای و هم رئیس بای وی ملی بریتانیا است. او اضافه می کند: در این پروژه با استفاده از کریدورها در بالای راه آهن حومه ما می توانیم شبکه ای ایمن در سطح جهانی تولید کنیم. برای مطالعه کامل خبر، با گروه معماری آرل در ادامه مطلب همراه باشید.



معماری سالن چند منظوره le prisme



این سالن در شهر aurillac کشور فرانسه قرار دارد. معماری این سالن توسط گروه معمارِی گونزالس انجام شده است. این سالن چند منظوره، برای تئاتر، کنسرت و برگزاری مسابقات ورزشی مورد اسفاده قرار خواهد گرفت.طراحی داخلی این سوال، کاملا منعطف و تطبیق پذیر است و به نحوی انجام شده است که با کمترین هزینه، با کاربری جدید تطبیق یابد. سالن le prisme گنجایش 4500 نفر را دارد. گروه معماری گونزالس، پروژه ی معماری این سالن را درمسابقه ای که به همین منظور برگزار شد برد.


منبع : آرل ، www.arel.ir

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-1292.html