گزارش تصویری از بخش خودرو نمایشگاه CES




هر چه زمان می‌گذرد، رابطه بین صعنت خودروسازی با دنیای الکترونیک و کامپیوتر، نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌گردد. امسال تولیدکنندگان بزرگ خودرو، حضور فعالی در نمایشگاه CES 2014 داشتند تا جدیدترین محصولات، فناوری‌ها و مدل‌های مفهومی خود را در معرض دید عموم قرار دهند. در ادامه با گزارش تصویری از بخش خودرو در نمایشگاه CES 2014 همراه آرل باشید.


در نمایشگاه CES امسال، شرکت‌های خودروسازی حضور پررنگ‌تری نسبت به گذشته داشتند و انتظار می‌رود با رشد فناوری‌های مرتبط با خودرو، شاهد سیر صعودی این روند در آینده نیز باشیم. بخش مهمی از نمایشگاه به خودروها و فناوری‌های مرتبط با خودرو اختصاص یافته بود. محصولات و فناوری‌های متنوعی از سوی کمپانی‌های مختلف به معرض نمایش گذاشته شده بودند.

غرفه آئودی به خاطر مدل مفهومی لیزرلایت کواترو اسپرت بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان و خبرنگاران قرار گرفته بود. همچنین غرفه شرکت ژاپنی تویوتا، محصولات و فناوری‌های متنوعی را به نمایش گذاشته بود که گل سرسبد آنها طرح مفهومی «خودروی پیل سوختی» این شرکت بود.

عمده‌ترین محصولات ارائه شده در بخش خودرو، مربوط به لوازم جانبی، مخصوصا سیستم‌های پخش صوتی خودرو بودند که در همه‌جا دیده می‌شدند. همچنین سیستم‌های بدون راننده مورد توجه بسیاری از کمپانی‌های بزرگ و کوچک قرار گرفته بود.

کمپانی‌های مختلف، بسیار بر روی اتصال گجت‌ها با خودرو و طراحی سیستم‌های رابط اتصال موبایل به خودرو کار کرده بودند که از آن جمله می‌توان به تلاش‌ مرسدس بنز برای اتصال عینک گوگل به خودروهایش اشاره کرد.

برای مشاهده ی تصاویر در اندازه ی اصلی،بر روی آنها کلیک نمایید.


لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-1244.html