دکوراسیون داخلی لوکس خانه چتسورث

تحریریه معماری آرل
خانه چتسورث ما را با ریزه کاری های دقیق و ظریف قرمزرنگ خود تحت تاثیر قرار داد. با وجود این رنگ، شکستی در سبک ایجاد شده تا مکملی مطلوب و خوشایند برای یک دکوراسیون خنثی فراهم گردد.
این بنا یک منزل لوکس است که بنا به سفارش مشتری و سبک زندگی که در ذهن داشت طراحی و ساخته شد. خانه Cambuild چشم اندازی متعالی دارد که به مشتریان خود کمک می کند به رویاهای خود جامه عمل بپوشانند. خانه چتسورث دو خوابه و طراحی آن امروزی است.

مرکب از سبک و کاربردی است که نمایانگر محیط زندگی بسیار مطلوب و دلپذیر است. علاوه بر این، با رعایت برخی از سختگیرانه ترین اصول طراحی ساخته شده که از نظر انرژی بسیار کارآمد است و فراهم آوردن آسایش دمایی ساکنان خانه در درجه اول اهمیت قرار گرفته است.
“نمای جلوی ساختمان طرح متمایزی دارد که با استفاده از ورق هاو پانل های فولادی معماری شده و در عین حال سبب افزایش فضای داخلی، نور و حریم خصوصی خانه نیز می شود.” به محض اینکه وارد خانه می شوید، با یک فضای داخلی هنری روبرو می شوید: کف سنگ مرمر، خرده کاری های فلزی، دیوارهای سفیدرنگ، دکوراسیون های ظریف و وسیع. بالاتر از همه اینها، جو فوق العاده آرامش بخش خانه است.

چتسورث یکی از اون خانه های زیبایی است که شما را از نظر بصری طوری تحت تاثیر قرار می دهد که بلافاصله عاشقش می شوید. نور یکی از عناصر کلیدی است که به خلق محیطی فوق العاده آرام و بی سر و صدا کمک می کند.
در ادامه آرل شما را به دیدن گالری از این دکوراسیون داخلی زیبا دعوت می کند.

 

منبع :گروه معماری آرل ، http://www.coca.ir ، http://architectism.com

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-1175.html