اپلیکیشن Rhino برای ISO و نسخه ی اندروید Sketchbook

تحریریه معماری آرل
در این بخش به معرفی 2 نرم افزار موبایل و تبلت خواهیم پرداخت که برای دوستان معمار بسیار کاربردی خواهد بود. در گذشته نیز مقاله ای تحت عنوان 10 اپلیکیشن برتر Iphone برای معماران منشتر کردیم که به معرفی برنامه های IOS مخصوص معماران میپرداخت. در این بخش لینک دانلود نسخه ی اندروید برخی از این برنامه ها را منتشر و به معرفی برنامه ی جدید راینو برای IOS خواهیم پرداخت. با آرل همراه باشید.

اپلیکشن راینو(RHINO 3D) برای IOS
این برنامه نیازی به تعریف ندارد. راینو به شما اجازه می دهد مدل 3D خود را هر جایی که خواستید ببینید. نسخه ی IOS این برنامه منتشر شده است و ما منتظر نسخه ی اندروید این برنامه هستیم. برای رفتن به آیتیونز و دانلود راینو برای IOS اینجا کلیک کنید.

نسخه ی اندروید Sketchbook
در مقاله ی قبلی، نسخه ISO این برنامه را در اختیار کاربران عزیز قرار دادیم و اکنون نسخه ی اندروید این برنامه را برای دانلود قرار می دهیم. برای کاربرانی که با این برنامه آشنایی ندارند باید گفت شرکت Autodesk برنامه ی کتاب دستی اسکچ را برای زمانی که قلم وکاغذ دردسترس نیست و نیاز به اسکچ فوری می باشد طراحی کرده است.
برای دانلود Sketchbook از گوگل پلی اینجا کلیک کنید.

برنامه ی اتوکد همچنین در صدر پر دانلود ترین برنامه های اندروید و IOS برای معماران قرار دارد. لینک دانلود آیتونز برای نسخه ی ISO در مقاله ی 10 اپلیکیشن برتر Iphone برای معماران
قرار داده شد. برای دانلود نسخه اندروید که رایگان است روی لینک پایین کلیک کنید.

دانلود مستقیم نرم افزار اتوکد برای اندروید

برای مشاهده ی سایر نرم افزار های موبایل برای معماران اینجا کلیک کنید.

تحریریه گروه معماری آرل

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-1100.html