۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

تحریریه معماری آرل
تکنیک های بصری ابزارهای مختلفی برای بیان بصری محتوا در اختیار طراح می گذارند. این تکنیک ها در دو قطب مختلف در برابر یکدیگر قرار گرفته و متضاد هم هستند. مثلا پیش بینی پذیری در مقابل خود به خودی قرار می گیرد. همانند مطالب گذشته در زمینه ارتباط بصری، این بار با مفاهیم پیش بینی پذیری  خودبه خودی با ما همراه باشید...
تحریریه معماری آرل
به مناسبت برگزاری نمایشگاهی از آثار لی لی متین دفتری و منوچهر یکتایی در گالری دستان2 این هفته هنرهای تجسمی را به معرفی لیلی متین دفتری و منوچهر یکتایی و گزارش اختصاصی گروه آرل از این گالری می پردازیم. با ما همراه باشید...
تحریریه معماری آرل
تکنیک های بصری ابزارهای مختلفی برای بیان بصری محتوا در اختیار طراح می گذارند. این تکنیک ها در دو قطب مختلف در برابر یکدیگر قرار گرفته و متضاد هم هستند. مثلا وحدت در مقابل پراکندگی قرار می گیرد. از این پس سعی داریم قسمت هایی از این تکنیک های بصری را برای شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید... 
تحریریه معماری آرل
جکسون پالاک یکی از مشهورترین و تاثیرگذارترین هنرمندان آمریکایی قرن بیستم است که  در شهر کودی واقع در شمال غرب ایالت وایومینگ به دنیا آمد و آثارش سهم به سزایی در هنر انتزاعی دارد. وی از پیشگامان سبک نقاشی کنشی (action art) است که در آن بوم بر کف اتاق گذاشته می‌شود و با پاشیدن و چکاندن رنگ و ضربه های سریع قلم مو این نقاشی ها خلق می‌شوند. در ادامه مطلب با آرل همراه باشید...
تحریریه معماری آرل
تکنیک های بصری ابزارهای مختلفی برای بیان بصری محتوا در اختیار طراح می گذارند. این تکنیک ها در دو قطب مختلف در برابر یکدیگر قرار گرفته و متضاد هم هستند. مثلا تعادل در مقابل ناپایداری قرار می گیرد. از این پس سعی داریم قسمت هایی از این تکنیک های بصری را برای شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید... 
تحریریه معماری آرل
نمایشگاهی که هم اکنون از آثار نقاش مطرح داوود امدادیان در حال برگزاری استف فرصتی فراهم کرد تا دست به معرفی آثار داوود امدادیان بپردازیم. نقاشی که در سال 1323 در تبریز متولد شد و بعد از اتمام تحصیلات در دانشکده هنرهای زیبای تهران در سال ۱۳۵۴ با بورس تحصیلی همراه همسر نقاشش به پاریس رفت، همانجا ماندگار شد و عمری را به نقاشی از درختان گذراند.
درختان داوود امدادیان ما را به شگفتی وا می دارند. ظاهری آشنا دارند بی آنکه بتوانیم دقیق توصیفشان کنیم: بلوطند، چنار یا سپیدار؟ نمی‌دانیم اما تماشای چند صد تابلوی به جا مانده از او به همراه انبوه طراحی هایش، میراث منظره پردازی چیره دست اند.
تحریریه معماری آرل
کالیگرافی اصطلاحی غربی است که در توصیف هنر خوشنویسی به کار می‌رود. از این رو این هنر در سراسر دنیا با این نام شناخته می‌شود. نقاشیخط، گونه‌ای متفاوت از کالیگرافی است و همچنین حروف‌نگاری (تایپو گرافی) هم مجزا از کالیگرافی شناخته می‌شوند. در ادامه مطلب با آرل همراه باشید...
تحریریه معماری آرل
رئیس ستاد هنرمندان دکتر حسن روحانی، آقای حجت الله ایوبی، در نشست خبری خود بیان می کنند که برگرداندن امید به فرهنگ و هنر مهم ترین دستاورد ۴ سال ریاست جمهوری است...
تحریریه معماری آرل
جوسف کاسوت وقتی در سال 1975 به گذشته فکر می کرد و آن جنبش هنری را که خود به پایه گذاری آن مدد رسانده بود بررسی می کرد، علت کامیابی هنر مفهومی را به طور خلاصه چنین عنوان کرد: او خطاب به خوانندگان مجله فاکس (The Fox) اعلام کرد "بدون فهم درست دهه 60 قرن بیستم و درک اینکه هنر مفهومی دقیقاً چه بود"، فهم دستاوردهای هنر مفهومی غیرممکن است. از دید او هنر مفهومی غیرممکن نبود مگر "هنر دوران جنگ ویتنام". ما در مقام مشاهده کنندگان تاریخ چاره ای نداریم جز تأیید پیوندی که کاسوت ادعا می کند میان هنر مفهومی و جنبش های اجتماعی دهه 60 وجود دارد.
با آرل در ادامه همراه باشید...
تحریریه معماری آرل
پرویز تناولی (متولد ۱۳۱۶ در تهران) تندیسگر، نقاش، پژوهشگر و مجموعه دار معروف ایرانی است. مجموعه‌های “هیچ”، “دست‌ها”، “قفل و قفس” و “شاعر”در زمره معروف‌ترین آثار پرویز تناولی قرار دارند که در این میان “هیچ” شهرتی جهانی دارد. لازم به ذکر است که مجسمه‌ی پرسپولیس تناولی در سال ۱۳۸۷ با رکورد بی‌سابقه‌ی بیش از دو میلیون و پانصد هزار دلار در حراج کریستی به فروش رفت. در ادامه مطلب با آرل همراه باشید...
تحریریه معماری آرل
به مناسبت برپایی نمایشگاه نقاشی، گرامر و مجسمه شهاب طایفه مهاجر در نگارخانه آریا دوشنبه های هنرهای تجسمی این هفته را به این هنرمند می پردازیم. برای آشنایی بیشتر با شهاب طایفه مهاجر با گزارش "تک‌چهره مرد هنرمند در حرکت" به قلم رضا یاسینی همراهمان باشید...
تحریریه معماری آرل
مدعیان آغازگری در "نقاشیخط" به روزگار ما فراوان اند، از زنده روی و جوان پور منصوره حسینی بگیر تا احصائی و مافی و تبریزی و دیگران. البته هریک هریک از اینان مدعا و اسنادی دارند و ارائه کرده اند. اینجا نظر منصوره حسینی را در گفتگویی که با من داشته می آورم: «دانشکده را که تمام کردم رفتم رم،  در آکادمی هنرهای زیبای رم امتحان دادم و قبول شدم. سال سوم بود که با "ونتوری" آشنا شدم. ونتوری سزان شناس بود. بعضی معتقد بودند که کارهایم ملهم از سزان است. چند تا از تابلوهایم را بردم پیش این استاد هشتاد ساله. او گفت کارهایت ربطی به مکتب سزان ندارد، من در آن مینیاتور می بینم، چرا در تابلوهایت از خط خودتان استفاده نمی کنی. آن اتفاق افتاد: خط در کارهای من. در ادامه مطلب با آرل همراه باشید...
تحریریه معماری آرل
نمایشگاه مسافران برلین و رم؛ آثار خارجی و ایرانی گنجینهﻣﻮزه ﻫﻨﺮﻫﺎي ﻣﻌﺎﺻﺮ ﺗﻬﺮان عصر روز سه شنبه 17 اسفند ماه در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح شد. به همین بهانه قصد داریم شما را با ده نمونه از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران به قلم رضا یاسینی آشنا کنیم. با ما همراه باشید...
مجموع ۵۱ رکورد - در ۴ صفحه
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir