۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : سه شنبه , ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ ۱۰:۴۹
تحریریه معماری آرل
یک اثر هنری، یک تابلو نقاشی که از منظره ای کشیده اید، یک عکس یادگاری خانوادگی، یک نقاشی دیواری از یک هنرمند ناشناس، و یا نقاشی کودک خردسالتان، می تواند دکوراسیون داخلی خانه شما را دگرگون کند. شاید لکه های رنگی یک تابلو بتواند همه نیاز دکوراسیون شما برای داشتن یک رنگ تازه و جذاب را فراهم کند. تابلوها نقش تکمیل کننده در طراحی داخلی خانه های مدرن و امروزی را دارند. دیگر همانند گذشته اندازه و سبک تابلوهای به کار رفته در دکوراسیون داخلی منزل محدود نمی باشد و شما می توانید از تمامی عناصری که به عنوان یک اثر هنری در ذهن شما جای دارند، استفاده کنید. تکرار تابلوها بر روی دیوار می تواند ریتم و نظم خاصی را ایجاد کند. گاهی نیز می توان با استفاده از تابلوها با ابعاد گوناگون و یا نصب آن ها با حالت های مختلف این ریتم را از بین برد. 
تابلوها در دکوراسیون داخلی منزل
در این آثار هنری می توانید از رنگ هایی استفاده کنید که هارمونی به خصوصی با دکوراسیون شما داشته باشد و یا رنگ مکمل رنگ های به کار رفته در خانه شما را داشته باشد. می توانید از این تابلوها به عنوان کانون توجه طراحی استفاده کنید و از رنگ های متضاد استقاده کنید و یا رنگی خنثی و هماهنگ با دیوار اتاقتان را انتخاب کنید. در هرصورت این تابلوها سبک خانه شما را تغییر خواهند داد. خرید و یا ساخت یک یا چندین تابلو هزینه زیادی برای شما ندارد و جز تغییرات مقرون به صرفه در دکوراسین داخلی می باشد. 
تابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزلتابلوها در دکوراسیون داخلی منزل





تحریریه معماری آرل
منبع: home-designing
تعداد بازدید : ۶۱۸۷
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
بررسی طراحی 8 نمونه اتاق خواب کوک و نوجوان

بررسی طراحی 8 نمونه اتاق خواب کوک و نوجوان

25 نمونه تزیین دیوار اتاق خواب با تیغه های چوبی

25 نمونه تزیین دیوار اتاق خواب با تیغه های چوبی

دیوار آجری تحولی در طراحی داخلی اتاق خواب

دیوار آجری تحولی در طراحی داخلی اتاق خواب

اتاقی با یک منظره

اتاقی با یک منظره

طراحی داخلی اتاق خواب با کانسپت مدولار

طراحی داخلی اتاق خواب با کانسپت مدولار

20 ایده طراحی داخلی اتاق خواب با دیوار بتنی

20 ایده طراحی داخلی اتاق خواب با دیوار بتنی

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir