۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : شنبه , ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ ۰۹:۲۹


تحریریه معماری آرل
کمپانی خودروسازی بریتانیایی مورگان محصول جدید خود به نام Aero ۸ را در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی کرد. این محصول نیز همانند سایر محصولات شرکت مورگان از سبک و طرح قدیمی برخوردار است. شرکت مورگان موتور شرکت خودروساز بریتانیایی است که در زمینه طراحی و ساخت خودروهای لوکس سفارشی فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۰۹ توسط هنری فردریک استنلی مورگان تاسیس شد. مورگان تا زمان درگذشتش در ۱۹۵۹ ریاست این شرکت را در دست داشت.سپس پیتر مورگان، فرزند ارشد هنری مورگان، اداره شرکت را بر عهده گرفت و تا سال ۲۰۰۳ مدیرعامل این شرکت بود.



شرکت مورگان اکنون توسط کارلس مورگان، پسر پیتر مورگان اداره می‌شود.دفتر مرکزی شرکت مورگان در منطقه‌ای بنام مالورن لینک، در مالورن وورسسترشاین قرار دارد.



تمام خودروها در این شرکت توسط دست تولید می‌شوند و لیست انتظار برای هر خودرو، از ۱ تا ۲ سال است، اما این رقم در گذشته به ۱۰ سال هم می‌رسیده است. اکنون مورگان با آخرین محصول خود با نام Aero ۸ به نمایشگاه خودرو ژنو آمده است.Aero ۸ به‌عنوان یک خودروی کلاسیک حق دارد که همچنان به سنت‌های طراحی و فنی خود وفادار بماند. خودروی دست سازی که از سال ۲۰۰۱ با همین شمایل قدیمی و با پیشرانه ۸ سیلندر BMW تولید می‌شود.



با اینکه از تیزرهای مورگان، پیش از معرفی نهایی مدل جدید، انتظار تغییراتی بیشتر در این خودرو می‌رفت، اما در واقع پوسته این خودرو، بسیار شبیه همان مدل‌های نخستین است.با این وجود تغییرات زیادی هم در مورگان آئرو ۸ صورت گرفته است. این تغییرات در جهت ایجاد آسایش بیشتر، عملی‌تر شدن خودرو، فناوری‌های بکار رفته و تجهیزات لوکس آن می‌باشند.





با اینکه طراحی جلو و پهلوی خودرو نسبت به قبل، تغییری نکرده، اما درب عقب کاملاً جدید است و چراغ‌های عقب نیز اصلاح شده‌اند. شاسی آلومینیومی از استحکام پیچشی بالاتری برخوردار گردیده است. سیستم تعلیق آئرو ۸ نیز کاملاً تغییر کرده است. استفاده از تعلیق کاملاً مستقل با بازوهای جناقی دوبل همراه با میله‌های ضد غلطش علاوه بر بهبود عملکرد در جاده‌های پر دست‌انداز، راحتی بیشتری را به همراه می‌آورد.



پیشرانه خودرو، همان موتور V8 ب‌ام‌و با حجم ۴.۸ لیتر است که به طور نرم‌افزاری ارتقا یافته تا چند اسب بخار اضافه و مقداری گشتاور بیشتر تولید کند. نیروی این پیشرانه به ۳۶۷ اسب بخار رسیده که از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک با امکان شیفت دستی به چرخ‌های عقب منتقل می‌گردد. دیفرانسیل با لغزش محدود، ترمز ضد قفل ABS+EBD، کروز کنترل، فرمان هیدرولیکی با بهبود پاسخگویی و ایربگ های ایمنی از جمله موارد افزوده شده به مورگان جدید می‌باشند.



سقف بازشوی مورگان آئرو ۸ از جنس نرم بوده و در پشت صندلی‌ها قرار می‌گیرد. همچنین یک سقف از نوع سخت قابل انفصال هم که چهره ای کوپه و قدیمی به خودرو می‌بخشد، قابل سفارش می‌باشد. روکش چوب و چرم نیز به وفور در کابین دیده می‌شود. یک سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی نیز به‌صورت اختیاری قابل سفارش است.


مورگان می‌گوید که آخرین نسخه آئرو ۸ از نظر کیفی، بهترین مدل ساخت این شرکت است. خودرویی که سبک‌تر، پالایش‌شده تر و جذاب‌تر از قبل شده است.انتظار نمی‌رود که تولید این خودرو بیش از ۳۰۰ دستگاه باشد و برای خرید یکی از آنها باید در یک لیست انتظار دو ساله قرار بگیرید.



تحریریه معماری آرل
منبع: گجت نیوز
تعداد بازدید : ۳۸۹۸
نسخه چاپی :  
مونا

please give me waiting list link address ;)



ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
کانسپت لامبورگینی Egoista

کانسپت لامبورگینی Egoista

معرفی و مقایسه دو کانسپت بی نظیر از بنتلی و فراری

معرفی و مقایسه دو کانسپت بی نظیر از بنتلی و فراری

کانسپت آینده نگرانه خودروی رنو Trezor

کانسپت آینده نگرانه خودروی رنو Trezor

طرح های مفهومی از تایرهای آینده توسط شرکت هانکوک

طرح های مفهومی از تایرهای آینده توسط شرکت هانکوک

خودروی مفهومی مزدا RX

خودروی مفهومی مزدا RX

بی ام دبلیو نسخه‌ی جدیدی از خودروی مفهومی CSL Hommage را رونمایی کرد

بی ام دبلیو نسخه‌ی جدیدی از خودروی مفهومی CSL Hommage را رونمایی کرد

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir