سفرت سبز، روحت شاد و یادت جاودانه

تحریریه معماری آرل
به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عارف لرستانی بازیگر طنز تلویزیون کشورمان صبح امروز بر اثر سکته قلبی درگذشت. وی در 15 بهمن 1350 در کرمانشاه متولد شد. با مشارکت در مجموعه «جنگ 77» به کارگردانی مهران مدیری پای به عرصه بازیگری در تلویزیون و سینما گذاشت. 

عارف لرستانی که بود؟

وی پس از بازی در مجموعه «جنگ 77» در مجموعه‌هایی چون در حاشیه، قهوه تلخ، کوچه مروارید، شوخی کردم، ویلای من و مرد دوهزارچهره ایفای نقش کرد. 
از مجموعه‌های دیگری که لرستانی در آنها ایفای نقش کرده، می‌توان به خسته‌دلان، 90 شب و ببخشید شما اشاره کرد. وی در فیلم‌های سینمایی شام عروسی، انتخاب، معادله و مانی و ندا هم بازی کرده است. 

او کشتی گیر بود ولی بدلیل بازیگری کنار گذاشت.
این بازیگر در یکی از گفتگوهایش از ازدواجش با الهام ناصری گفت.

ازدواج با کارمند سفارت ژاپن
عارف لرستانی با کارمند سفارش ژاپن بنام الهام ناصری ازدواج کرد.

نحوی آشنایی و ازدواج از زبان الهام ناصری:
روزی در خانه یکی از آشنایان دیداری با هم داشتیم و درباره کارهایش حرف زدیم من در سفارت ژاپن فعالیت می کنم، بعد عارف تلفنی با من تماس گرفت و درباره سفر دوستانش به خارج سوالاتی کرد و من هم با حوصله جواب دادم. بعد از آن، تماس های تلفنی بین ما ادامه پیدا کرد، تا اینکه بالاخره منجر به ازدواج مان شد.
 
خاطرنشان می‌شود؛ لرستانی که با بازی‌های ماندگار خود در ذهن مخاطب به یادگار مانده است، امروز صبح 26 فروردین ماه در سن 46 سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت. "سفرت سبز، روحت شاد و یادت جاودانه"

تحریریه معماری آرل
طراح پوستر : علیرضا نجفی

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-6054.html