اجرای طرح بزرگ‌ترین مرکز خدمات موبایل ایران توسط شرکت آرل

تحریریه معماری آرل
بزرگترین مرکز خدمات تلفن همراه در ایران، بیستم آبان ماه در مجتمع تجاری چارسو توسط سامسونگ افتتاح شد. معماری داخلی این مرکز با توجه به گایدلاین های در نظر گرفته شده، توسط شرکت معماری آرل اجرا شده است تا سامسونگ نسل جدیدی از خدمات را به مشتریان ارائه کند که شامل مشاوره، آموزش و انتخاب محصولات براساس نیاز و سلایق کاربر است. همراه آرل باشید...

مرکز خدمات سامسونگ با مساحتی بیش از ۳۰۰ متر در طبقه‌ی منفی یک بازار چارسو قرار گرفته است. در این مرکز، علاقه‌مندان قادر خواهند بود تا علاوه بر بهره‌مندی از خدمات پس از فروش، فناوری‌های جدید سامسونگ و کار با گجت‌های مختلف را تجربه کنند. ضمن آنکه انواع برنامه‌های آموزشی با محوریت معرفی خانواده‌ی محصولات، متناسب با کاربران مبتدی تا حرفه ای در نظر گرفته شده است.




طراحی این مرکز به گونه‌ای است که برای اولین بار علاوه بر مشاوره و خرید محصولات، امکان صحبت رودررو و از نزدیک با کارشناسان ویژه‌ی سامسونگ به وجود آمده است. به شکلی که مشتری می‌تواند از مراحل تعمیر محصول خود آگاه شود و کارشناس ویژه‌ی سامسونگ، مشکل محصول را به کاربر گفته و در صورتی که مشکل محصول، جدی نباشد، این‌کار در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود. در این مدت، کاربر می‌تواند از سایر بخش‌های مرکز پشتیبانی استفاده کرده و سایر دستگاه‌ها و محصولات جدید سامسونگ نظیر گجت‌های پوشیدنی و واقعیت مجازی را بررسی و استفاده کند.

در طراحی این مرکز مکانی به نام اسمارت آکادمی (Smart Academy) در نظر گرفته شده تا به شکل هدفمند و براساس سن‌ و سال مخاطبان، آموزش‌هایی در مورد محصولات سامسونگ ارائه شود. ۲۰ نیروی متخصص در این مرکز خدمات‌دهی، در قالب‌های گوناگون به مشتریان سرویس می‌دهند.
اطمینان از برقراری رابطه‌ی بلندمدت با مشتریان، کامل شدن زنجیره‌ی حضور و خدمات و برآورده کردن نیازهای مشتریان بیش از انتظار آنها از اهداف اصلی تاسیس این مرکز خدماتی و آموزشی در قلب شهر تهران است. ضمن آنکه ایجاد تجربه‌ی جدید از فناوری‌های نو هم از دیگر دلایلی است که در شکل‌گیری و راه‌اندازی این مرکز، موثر بوده است.

       


تحریریه معماری آرل


لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-5341.html