۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

تحریریه معماری آرل
در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری و دفتر کار مواردی شامل نور، رنگ های دکوراسیون، وسایل کاربردی و مبلمان اداری از اولویت ها و از موارد تاثیر گذار بر روند کاری کارمندان محسوب می شوند.یکی از محبوب ترین طراحی مبلمان اداری در سال های اخیر ، systems furniture workstations یا میز کار مدولار یا سیستمی می باشد.
مبلمان اداری می توانند علاوه بر كارآيی، سبب زيبايی محيط و دكوراسيون داخلی شوند به همین سبب انتخاب مبلمان اداری همواره از اهمیت بسیاری برخوردار است و می تواند سلامت فیزیکی و آسایش کارکنان را  نیز در محیط کار فراهم آورد.مبلمان مدولار در دفترهای کار خصوصی و یا در فضاهای اداری با پلان باز، انعطاف پذیری را در محیط فراهم می آورد. برای شناخت انواع مبلمان کاربردی و مدولار در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری ارل
صندلی های مدیریتی در دکوراسیون دفاتر کار و فضاهای اداری بسته به ویژگی‌ها و پاسخگویی به نیاز های کاربران  و مشاغل متفاوت در بازار موجود هستند. ویژگی‌ها، کارکردها و قرارگیری در کنار میزهای کار در مشاغل متفاوت نیاز به صندلی‌های ویژه ای دارد و از انجا که کارمندان زمان زیادی از روز را در دفترکار  می گذرانند  اهمیت ارگونومیک و کاربردی بودن چه برای کارمندان و چه مدیریت سازمان بسیار مهم و دارای اولویت می باشد. در ادامه با آرل با انواع صندلی های اداری و مدیریتی برای انتخاب اصولی همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
دکوراسیون و نوع چیدمان دفاتر کار اداری و شرکت ها عامل مهمی است که بر نحوه انجام وظایف کارمندان تأثیر می گذارد از این رو قبل از تصمیم گیری در مورد چیدمان دفترکار خود ، مطمئن شوید که اهداف شرکت، وظایف کارمندان و  نیاز آنها به تعامل با یکدیگر و مشتری ها و همچنین به قابلیت دسترسی به عملکردهای پشتیبانی فکر کنید. دیگر روزگار کار در اتاقک های دلگیر و یکسان برای همه مشاغل  گذشته و  انواع مختلفی از طرح های اداری برای پشتیبانی از سبک های مختلف کار و نیازهای مشاغل مختلف وجود دارد. در ادامه با آرل با  چند نمونه از انواع چیدمان اداری همراه باشید.....
تحریریه معماری آرل
طبق توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. شرکت BOHO  دکور که در سال 2015 تأسیس شد، یک شرکت طراحی داخلی و ساخت و ساز دارای تیمی جوان است که در بسیاری از پروژه های پیشرو و رو به رشد ویتنام مشارکت داشته است.  این شرکت پس از گسترش خود، اخیراً به یک دفتر تازه نقل مکان کرده که برای مطابقت با فرهنگ شرکت و الهام بخشیدن به تیم مشتاق آن طراحی شده است در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
شرکت معماری Antonovich، این دفتر کار را به سبک کلاسیک، مملو از حس استواری و اصالت طراحی کرده است. در این فضای لوکس و شایان معرفی، اولین عنصر برجسته، چوب هایی از گونه های مرغوب هستند. تقریبا تمام دیوارها با این متریال های باشکوه طراحی شده اند. تخته های چوبی با پوششی ازکاغذدیواری های پارچه ای زیبا ،با طرح کلاسیک به دیوارها قاب شده اند.
در چنین طراحی های داخلی، پارچه جایگزین بسیار خوبی برای کاغذ دیواری است و این کاغذدیواری های پارچه ای ، انتخاب بی نظیری برای این فضاهای اصیل هستند. بدین گونه، یک دفتر کار کلاسیک حتی می تواند بسیار زیبا و راحت تر طراحی شود.
امروزه افراد بخش قابل‌توجهی از زمان خود را در دفاتر و ادارات می‌گذرانند. به همین علت، چیدمان و دکوراسیون داخلی اداری مدرن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است. دراصل، حدومرزی برای طرح‌های مدرن اداری وجود ندارد و یک دیزاینر خلاق می‌تواند با استفاده از متریال مختلف و تلفیق سبک‌ها، بهترین دکوراسیون را خلق کند. نمونه طرح‌های دکوراسیون اداری که در این مقاله معرفی شده‌اند بخش کوچکی از طرح‌های بی‌کران در دنیای مدرن امروزی هستند. 
مبلمان اداری یکی از عوامل اساسی در ایجاد فضای کار مناسب و کارآمد است. با توجه به اهمیت سلامت و راحتی کارکنان، انتخاب مبلمان مناسب اداری امری حیاتی به شمار می‌رود. در حال حاضر، با توجه به تنوع و پیشرفت در طراحی و مواد استفاده شده، انواع مبلمان اداری برای فضاهای کار وجود دارند. هر یک از آنها با توجه به نیازها و سلیقه‌های مختلف، می‌توانند به طور کامل فضای کار را تکمیل کنند و آن را بهبود بخشند.  
طراحی دکوراسیون اداری یک فرآیند خلاقانه و چالش‌برانگیز است که نیاز به توجه به جزئیات، هماهنگی نیازها و سلایق کارکنان و مشتریان، استفاده بهینه از فضای موجود و انتخاب سبک مناسب دارد. هدف از طراحی و اجرای دکوراسیون اداری ایجاد یک محیط کاری راحت، زیبا، کارآمد و منعکس‌کننده هویت و فرهنگ سازمان است. 
بازسازی فضاهای اداری و دفتر می‌تواند یک کار دلهره‌آور و پرهزینه باشد؛ اما انجام آن مزایای زیادی به همراه دارد. مزایایی که بهبود ظاهر کلی فضای کار، افزایش رضایت کارکنان و افزایش بهره‌وری مهم‌ترین آن‌ها هستند. بازسازی همچنین می‌تواند عملکرد را بهبود بخشد، فضای سازگارتر با محیط‌زیست ایجاد کند و ارزش ملک را افزایش دهد. یکی از بزرگ‌ترین معایب بازسازی به هزینه‌ها برمی‌گردد؛ زیرا مستلزم سرمایه‌گذاری زیاد در زمان و منابع است. علاوه بر این، بازسازی می‌تواند بهره‌وری را مختل کند و باعث ناراحتی کارکنان شود.
 
طراحی دکور فروشگاه مواد غذایی از جنبه‌های مهم در کسبوکارهای این صنعت است که در راستای جلب‌توجه مشتریان، افزایش فروش و خلق تجربه خرید مطلوب برای مشتری نقش مهمی ایفا می‌کند. با توجه به رقابت شدیدی که در بازار فروشگاه‌های مواد غذایی وجود دارد، اهمیت بهینهسازی دکوراسیون فروشگاه دوچندان می‌شود. با مدیریت فضا، استفاده از نورپردازی جذاب، انتخاب رنگ‌های موثر، ایجاد دکوراسیون‌ چشمگیر و با عرضه محصولات باکیفیت و همچنین ایجاد فضایی دل‌پذیر برای مشتریان راه‌های دست‌یابی به اهداف خود را در کسب‌و‌کار مواد غذایی هموارتر می‌سازید.
طراحی مجدد یا بازسازی دکوراسیون اداری برای هویت سازمانی بسیار مهم است که شرکت‌ها به‌دنبال ایجاد آن هستند. زمانی که کارمندان طراحی محیط اداری را دوست نداشته باشند، عملکرد آن‌ها به‌شدت تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد و انگیزه خود را از دست می‌دهند. با توجه به طراحی‌های معماری داخلی، می‌توان گفت طراحی دفاتر اداری در سال‌های اخیر بسیار متفاوت شده‌اند. در گذشته کافی بود محیط کار دارای ساختاری استاندارد باشد. امروزه، طراحی‌های اداری خلاقانه، بدیع، راه‌حل محور، راحت، سرگرم‌کننده و پرانرژی مورد‌پسند هستند.
برای دکوراسیون اداری فضای کوچک باید از فضا استفاده حداکثری داشته باشید و در عین حال محیطی راحت و الهام‌بخش ایجاد کنید. مثلا استفاده از میزهایی با محفظه‌های مخفی یا با کشوهایی در مقیاس کوچک می‌تواند فضا را افزایش دهد. همچنین یک پالت رنگی خنثی و پررنگ، حسی تازه و مدرن ایجاد می‌کند. آینه‌ها و نور طبیعی نیز حس بزرگ بودن فضا را افزایش می‌دهند. اضافه کردن آثار هنری و استفاده از گیاهان برای افزودن یک عنصر طبیعی به فضا هم مفید هستند. به طور کلی، چیدمان باید به خوبی برنامه‌ریزی شود تا شاهد هدررفت فضا نباشیم.
شرایط ساختمان و دفتر کاری از جنبه‌های مختلف بر عملکرد کارمندان تاثیرگذار است. امکاناتی که برای ارگونومی، راحتی و زیبایی ظاهری در نظر گرفته شده‌اند به‌عنوان عاملی شناخته می‌شوند که می‌توانند به کارمندان کمک کنند تا احساس خوبی از آمدن به دفتر کار داشته باشند. کسب‌وکارهایی که به‌دنبال جذب کارمندان بهتری هستند به‌خوبی می‌دانند که بازسازی ساختمان اداری نقش فوق‌العاده‌ای در جذب افراد ایفا می‌کند. خواندن این مقاله شما را قانع خواهد ساخت که ساختمان اداری خود را بازسازی کنید. 
مجموع ۳۶۳ رکورد - در ۲۸ صفحه
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir